piątek, 15 marca 2013

Rozdział Siódmy ♥



                                 "Tooo teraz idziemy się przebrać i ruszamy w melanż Boys !"

...podeszła do mnie reporterka, a razem z nią facet z kamerą. Uśmiechnęła się do mnie, po czym odwróciła się w stronę gościa z kamerą i powiedziała :
- A, oto teraz mamy wielki zaszczyt porozmawiać w końcu z córką tak sławnych biznesmenów. Tak dobrze myślicie chodzi nam o Alex Dowson.
Stałam tam i próbowałam zachować spokój i zachowywać się w miarę naturalnie i o dziwo wychodziło mi top całkiem nieźle, ale zastanawiałam się skąd ta kobieta zna moje imię i nazwisko. Cy ona nie pomyliła mnie przypadkiem z kimś innym ?! Nie, to nie możliwe, ale to naprawdę zaskakujące, że mówiła o mnie jak o jakiejś naprawdę znanej osobowości, ale przecież ja jestem tylko zwykłą dziewczyną ! Kobieta odwróciła się wreszcie w moja stronę wraz z kamerzystą i zaczęła :
-Alex, wyglądasz wprost zniewalająco ! Zdradź nam ile przygotowywałaś się do gali ?
-Szczerze ? Dopiero dokładnie pół godziny temu dowiedziałam się, że jadę na galę. - odpowiedziałam spokojnie.
-Oooo i do tego jakie poczucie humoru, naprawdę elegancka dziewczyna ...
W tym momencie tylko się uśmiechnęłam, a kobieta zagadywała dalej.
-Jak to jest być córką sławnych biznesmenów ? - dopytywała dziennikarka.
-Nie przywiązuję większej wagi do tego, że moi rodzice są dość rozpoznawalni w świecie show-biznesu, staram się żyć i funkcjonować normalnie jak każda dziewczyna i nie wyróżniać się z tłumu.
-Ochh ta twoja skromność. Niesamowita dziewczyna naprawdę ! Alee czekaj, czekaj cóż to za młodzieniec stoi tuż obok Ciebie ? - zapytała z ciekawością.
-To tylko Jason, mój pr...
Nie zdążyłam dokończyć, gdyż tata pociągnął mnie za rękę. Zdołałam tylko wypowiedzieć ciche - Do widzenia. I wszyscy razem poszliśmy do przeogromnej budowli, w której za niedługo miała odbyć się gala. Nie wiedziałam ile sław ma znajdować się na tej gali, ale z tego co czytałam mają się pojawić naprawdę gwiazdy, takie jak Adele, którą wcześniej widziałam, ale także Rihanna, Chris Brown, Rita Ora, Robbie Williams, Justin Bieber, P!nk, Alicia Keys, 50Cent, Jaz-Z, Beyonce, Jessy J,  Taylor Swift, Conor Maynard, One Direction, Little Mix, Ed Sheeran, Justin Timberlake i wiele, wiele innych...  Właśnie One Direction ! Kurde będę na tej samej gali co oni, tym samym pomieszczeniu, w normalnej sytuacji zaczęłabym teraz skakać, ale teraz i tutaj ? Trochę nie wypada...
Weszliśmy do pomieszczenia. Było ogromne ! Mnóstwo dekoracji, świateł, ile tutaj miejsca. O mój boże ! Wszędzie widniały karteczki z imieniem osoby, która ma zasiąść na danym miejscu. W jednym z nich widniało : Alex Dowson, Jason Martin, Mark Dowson, Isabel Dowson. To było niesamowite ujrzeć swoje nazwisko w takim miejscu, a najlepsze było to, że moje znajdowało się tuż przy..Przy Roobie Williams'ie ! Normalnie zaparło mi dech w piersiach. Wszyscy razem usiedliśmy na wyznaczonych dla nas miejscach. Były to miejsca tuż przy scenie, więc widok był niesamowity.
Gdy już wszyscy zaproszeni goście zajęli swoje miejsca, rozpoczęła się gala. Na początku zgasły wszystkie światła. Z ciemności wyskoczył nagle Drake, a wszystkie światła ponownie się zapaliły, tyle że towarzyszyły im też niezwykłe efekty specjalne. Drake prowadził dzisiejsze widowisko, i muszę przyznać, że w tej roli już po kilku sekundach okazał się niesamowity. Gdy skończył, na scenę wkroczyła Kim Kardashian, która miała ogłosić, kto zwyciężył w kategorii "Najlepsza Artystka". Na wielkim telebimie pokazano nominowanych : Carly Rae Japsen, Rihanna, P!nk, Taylor Swift, Rita Ora oraz Adele. Ostatecznie nagrodę wygrała Adele, która po odebraniu nagrody, wykonała swój ostatni numer "Skyfall". To było na prawdę niesamowite i ekscytujące. Na moich rękach pojawiła się gęsia skórka, spowodowana jej nieskazitelnie pełnym pasji głosem. Po występie, Drake wkroczył ponownie na scenę, podziękował Adele i rozbawił publicznoś swoimi kawałami. W tym też jest całkiem niezły. Następnie zaprosił Katy Perry. Ponownie na telebimie wyświetlili się nominowani, tyle, że w kategorii " Najlepszy Krążek". Nominowani to : Justin Bieber - ''Believe'', One Direction - ''Take Me Home'', Rihanna - "Unapologetic",Nicki Minaj -  "Pink Friday" oraz Taylor Swift -"Red". Byłam pewna,że zwycięzcami okażą się One Direction. Nie myliłam się. Gdy tylko Katy ogłosiła, wygraną chłopców, odwróciłam głowę, by ujrzeć ich reakcję. Zaczęli skakać, na ich twarzach gościł uśmiech od ucha do ucha, a na koniec walnęli tzw. "przytulasa" i wbiegli na scenę. Na szczęście Harry chyba mnie nie zobaczył. Dlaczego na szczęście ? - na pewno zadajecie sobie teraz to pytanie. Dlaczego mówię, że szczęściem dla mnie jest to, że chłopak, obiekt mych westchnień, idol od trzech lat mnie nie zauważył. Otóż to, mam ku temu powody. Po sytuacji w szkole tańca i w sklepie z bielizną, domyśliłam się, że wpadłam mu w oko. Dał mi przecież nawet swój numer. A właśnie, kurde miałam do niego napisać... Ale wracając do rzeczy. Wiecie, że nasz Haroldzik nie jest zbytnio wytrzymały w związkach, oczywiście nie mam zamiaru go tu oczerniać, lub coś sugerować, bo nie wiem czy akurat te wszystkie rozstania były spowodowanie jego postawą, ale czy tak czy tak, były to zawsze tylko "przelotne romanse". Ja osobiście, wolę się nie pakować w takie związki, w których po 2-3 miesiącach (załóżmy) Harry, by mnie rzucił. To nie miałoby w ogóle prawa bytu. Ja bym się w nim zakochała, zatraciła się w nim i straciła rozum, a on pobawiłby się mną, jak zabaweczką, a gdybym mu się już znudziła rzuciłby mnie w kąt. Taka prawda. Znam wiele przypadków, gdzie sławni ludzie, byli w związkach z osobami spoza "show biznesu". Prawie zawsze kończyło się to niepowodzeniem. Oczywiście byli i tacy, co pozostali ze sobą na wieki i dalej są ze sobą szczęśliwi, na ziemi, jak i już może teraz- w zaświatach. Ale pozostając przy tamtej wersji. Ciągłe wywiady, koncerty, nacisk osób trzecich, prasa, telewizja, to też nie jest takie łatwe do zwalczenia jak się może wydawać. My nawet nie zdajemy sobie sprawy ile presji to wszystko wywiera na człowieku. Niektórzy mówią też - "to nie trzeba się ujawniać". To jest śmieszne, po prostu śmieszne. Prędzej czy później media tak czy tak to odkryją, a zresztą życie w zakłamaniu też jest ciężkie. Np. nie można nigdzie razem wychodzić, bo gdy jakiś wścibski paparazzi po kryjomu zrobi fotkę, która obejdzie cały świat, to co ? Pozostaje tłumaczenie się lub wyjaśnienie wszystkiego  i ujawnienie. Niestety bywa, że oba wyjścia odbijają się na związku i właśnie wtedy kończy on się, zerwaniem wszelkich kontaktów.
Ale wracając do rzeczywistości.
Gdy chłopcy weszli na scenę, odebrali statuetkę, zaczęli dziękować. Było to dosyć śmieszne przemówienie, ale potem wystąpili z utworem "One Way Or Another". Te głosy, ten widok, te ponowne ciarki na moim ciele spowodowane znowu, tyle, że teraz nie jednym a pięcioma głosami, obeszły całe moje ciało. Chłopcy jak to chłopcy. Latali po całej scenie i wygłupiali się na max'a. Chyba dla każdej Directionerki jest to całkiem normalne zachowanie z ich strony. W pewnym momencie stało się to czego się obawiałam. Harry spojrzał się w moją stronę i nasze wzroki się spotkały. Zauważyłam jak staje w jednym miejscu, dokładnie się mi przyglądając. Szybko wyrwałam się z transu i obróciłam głowę w drugą stronę. Kątem oka zauważyłam, jak potrząsa głową i dziwnie się uśmiecha. Chyba uświadomił sobie, że jednak miał zwidy. Mam taką nadzieję. Po występie, chłopcy jeszcze raz podziękowali wszystkim i zbiegli ze sceny. Potem jak się okazało musieli jeszcze 3 razy odwiedzić scenę, gdyż wygrali kolejne statuetki, co było dla mnie jako Directionerki oczywiste. Po rozdaniu wszystkich nagród wszyscy powoli zaczęli wstawać ze swoich miejsc i podążać ku wyjściu. Jak się dopiero po chwili dowiedziałam, dopiero teraz mieliśmy udać się na after party, ale przed tym trzeba będzie jeszcze się przebrać, ale to jak wyjawiła mi moja mama załatwimy na miejscu, gdyż inny zestaw ubrań czekał już na mnie w limuzynie.
~~~~
-Woooooho ! - krzyknął Louis i zaczął skakać i biegać po całym pomieszczeniu.
Myy wszyscy też poszliśmy w jego ślady i razem odtańczyliśmy nasz tzw. "Taniec szczęścia". W końcu wygraliśmy, statuetki we wszystkich kategoriach, w których byliśmy nominowani. Po chwili radości i szaleństwa ustatkowaliśmy się trochę.
- Harry, co ty taki jakiś zamyślony jesteś ? - z moich rozmyśleń wyrwał mnie głos Niall'a.
-Nie,nie nic. - odparłem, próbując zatrzeć jakiekolwiek ślady.
-Noo mów, przecież widzimy co się dzieję. - odparł Liam, a wszyscy otoczyli mnie kółko i nadstawili uszy.
-Noo dobra. No, więc tak. Na pewno uznacie, że mam zwidy, omamy czy co tam jeszcze, bo sam  miałem takie wrażenie, ale..
-Noo do rzeczy Harry, do rzeczy. - przyspieszył mnie Lou, za co oberwał w głowę do Liam'a.
-Noo, więc. Wydawało mi się, lub może i nie, ale chyba jak śpiewaliśmy, na widowni zauważyłem Alex.
-Tą Alex ? Nieee, to raczej nie możliwe, chociaż mi też przez chwilę wydawało się, jakbym widział, dziewczynę bardzo, bardzo przypominającą, mi tą z sali, na której mieliśmy wtedy próbę. - dodał Zayn.
- No widzisz, czyli...- przerwał mi teraz Niall.
- Ale nie jesteś pewien tak ?  - zapytał.
-N.N...No nie. - odparłem
-Więc, nie masz pewności czy to była ona. Jak na razie, radziłbym Ci się tym tak nie głowić, bo przecież jeżeli była na gali, to na pewno otrzymała też zaproszenie na After Party, oczywiście jeśli mieliby powody, by ją na nie zapraszać... - powiedział, a reszta go poparła.
- No też prawda...- dodałem.
- Tooo teraz idziemy się przebrać i ruszamy w melanż Boys ! - krzyknął Lou, a my wszyscy od razu się rozpromieniliśmy.

                                                              ~~*~~
Mimo tego, że nie było liczby komentarzy, która miała być potrzebna, by dodać nowy rozdział, postanowiłyśmy to zrobić. Ale niestety LIFE IS BRUTAL ! 7 KOMENTARZY = NOWY ROZDZIAŁ !!!  Ale czy tak czy tak KOCHAMY WAS ;*
     
                                                              K&A
  


8 komentarzy:

  1. Ta długość mnie zadowoliła <3 Rozdział świetny, boski, nieziemski <3 Coś czuje, że w następnym rozdziale akcja się rozkręci :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo ♥ Iii masz rację, w następnym rozdziale będzie gorącą :D ;33

      Usuń
    2. Czekam na następny dodawać kom !
      A rozdział jest super ;3

      Usuń
  2. Czekam na następny xD !
    Świetneeeeeeeee !

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAHAHAH, yeah nareszcie ! <3
    Zajebiste , czekam *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham too ♥ next

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah :) świetnie :)
    Bardzo się cieszę, że dodałyście ta funkcje z anonimem <3 <3
    Kocham Was!! Będę tu wpadać :)
    .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnee w końcu mogę dodać Kom . Świetny Blog ! . NEXT poproszę .

    OdpowiedzUsuń